.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاده های هراز و کندوان مسدود است

شمال نیوز: معاون راهداری راه وترابری استان مازندران از مسدود شدن جاده های هراز و كندوان تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت : درحال حاضر تردد خودروها در این محورهای مواصلاتی امكان پذیر نیست .
    جاده های هراز و كندوان تا اطلاع ثانوی مسدود است

به گزارش شمال نیوز' عباسعلی نجفی ' شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری ، افزود : جاده هراز از ساعت 20 و جاده كندوان از ساعت 30/20 به دلیل بارش برف شدید و كولاك برروی عبور و مرور وسائط نقلیه مسدود شده است .

وی اظهار داشت : نیروهای امدادی استان همچون راهداران در حال تخلیه خودروهای در راه مانده هستند تا این مسافران با امنیت كامل از این مسیرها عبور كنند و به سلامت به مقاصد خود برسند.

معاون راهداری راه وترابری استان مازندران اعلام كرد : راهداران با تمام سعی و توان و با بهره گیری از امكانات و تجهیزات مربوطه در تلاش هستند تا این محورهای مواصلاتی را در اسرع وقت بازگشایی كنند .

نجفی با اشاره به بارش برف شدید در جاده فیروزكوه ، اظهار داشت : هم اكنون شاهد بارش برف سنگین از شیرگاه تا منطقه گدوك در این محور مواصلاتی هستیم .

معاون راهداری راه وترابری استان مازندران اضافه كرد : تراكم ترافیكی در این محور مواصلاتی سنگین است و مسافران و گردشگران نوروزی با كندی در حال حال عبور از این جاده هستند .

وی داشتن لوازم و تجهیزات زمستانی را لازم و ضروری دانست و گفت : مسافران و گردشگران باید امكانات و تجهیزات زمستانی همچون زنجیر چرخ و البسه گرم را داشته باشند تا در مواقع ضروری استفاده كنند .

نجفی با اشاره به بارش برف در برخی از محورهای مواصلاتی كناره استان مازندران،افزود : هم اكنون در برخی از محورهای مواصلاتی همچون ساری به قائم شهر شاهد بارش برف هستیم .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.082 seconds.